petak, 14. prosinca 2018.

Što bih htjela postati

Andrea Andrassy

Ja kada odrastem bih htjela postati profesionalna fotografkinja rođendana, matura, proslava, vjenčanja  itd. Ja bih to htjela postati jer mi se to čini kao jako dobar posao, a na kraju krajeva i jako dobro plaćen posao. I naravno jer mi je to jako zabavan i dragi posao. Pogotovo kada s time i usrećujem i druge ljude i kada vidim da se to nekome sviđa. Taj tko radi taj posao mora ga raditi s ljubavlju jer drugačije se taj posao ne radi. Sve što  želimo postati u životu to moramo raditi s ljubavlju jer ako ne radimo s ljubavlju to može ispasti totalna katastrofa. Moj uzor je Andrea Andrassy jer mi se jednostavno sviđa njezin pogled na svijet. Sviđa mi se većina njezinih  mišljenja i to što je sve radila u životu, a to je : napisala knjigu, bila voditeljica, glumica, i to što piše kolumnu za  Index.hr . Ona je jednostavno jako zabavna osoba koja se ponaša kao 18-ogodišnjakinja. 

Nema komentara:

Objavi komentar