ponedjeljak, 3. prosinca 2018.

Moj hobi


Moj hobi je odbojka. Odbojka je jako zahtjevan i težak sport. Ali tko nauči jedom odbojku znat će ju cijeli život. Ja sam se prije i bavila odbojkom, ali zbog manjka vremena sam odustala. To je jedan jako lijep sport sa šest igrača sa svake strane, igra se na osvojenih 25 poena s dva razlike. Uglavnom se igra u dvoranama na parketu. Odbojka je nastala oko 1896. godine u New Yorku. U prvim pravilima odbojka se igrala pet protiv pet do 1918. 1918. godine u pravilima se promijenilo to da se odbojka mora igrati šest protiv šest. Današnja odbojka se, kada je bila predstavljena, zvala "Mintonette", kada su su ju priznali kao sport, promijenili su ime u "Volley  ball". Tijekom 1952. odlučeno je da će se pisati kao jedna riječ "Volleyball". Cilj igre je da se lopta prebaci u protivnički teren preko mreže, lopta je bila teška oko 300 grama što nije predstavljalo problem.

Nema komentara:

Objavi komentar