petak, 14. prosinca 2018.

Moj najdraži film


Moj najdraži film je Ponoćno sunce. Režirao ga je Scott Speer, glavni glumci su Bella Throrne koja igra ulogu Katie, Patrick Schwarzenegger koji igra ulogu Charlieja, Bob Riggle koji igra ulogu Jacka i Quinn Shephard koja igra ulogu Morgana. Katie ima rijetku bolest XP odnosno ne smije se izlagati zrakama sunca. Katie promatra Charlija oko 10 godina iz svoje sobe. Charlie  nju pronalazi tako što Katie svira i pjeva na željezničkom kolodvoru gdje se rađa ljubav između njih dvoje. Nakon nekoga vremena Katie se pokvario sat i nije znala koliko je sati, a uskoro je trebalo svanuti. Katie se izložila malenoj količini  sunčevih zraka koja u je dovela u smrtnu opasnost, na kraju Katie se izložila suncu tako što je namjerno na brodu gledala zalazak sunca nakon čega je preminula. Njezini pepeo su prosuli po moru. Meni je ovo najdraži film jer je po meni poučan i zabavan za mlade. Film je jednostavno savršen i prelijep. Meni se osobno sviđa sama radnja filma to što su pokazali da bolest ne treba imati granice, da je sve moguće i da sve možemo ostvariti. Sami scenarij je pokazao da je film vrlo zabavan i da nema granica koje nam mogu stati na put. 

Nema komentara:

Objavi komentar